با انواع جاروشارژی آشنا شوید
نوشته شده توسط : ahora

Beko VRT61921VI 21V 2-in-1 Cordless Vacuum Cleaner - Grey | Robert Dyas

جارو شارژی و یا همان جاروهای بی‌سیم، وسایل سبکی هستند که با استفاده از انرژی باتری، گرد و غبارها را از بین برده و به داخل محفظه خود می‌کشانند. امروزه در بیشتر خانه‌ها، از جاروهای شارژی به‌تنهایی و یا در کنار جاروبرقی‌ها سیمی استفاده می‌شود.

جاروهای شارژی یکی از این وسایل کاربردی هستند، که با توجه به طراحی ظریف و بی‌سیم بودن آن، می‌توانید به‌وسیله آن ها، پله‌ها، لوازم داخلی، شکاف‌ها، مبلمان، پرده، قفسه‌ها و قسمت‌های غیرقابل‌دسترس و حتی ماشین خود را تمیز کرده و به وسیله آن خاکروبی کنید.

البته این جاروها ظرفیت و گنجایش کمتری دارند و باید زودبه‌زود مخزن آن را تخلیه کنید و از آنجا که با باتری کار می‌کنند، عمر باتری آن‌ها نیز محدود است. معیاری که بیشترین تأثیر در خرید جاروهای شارژی را دارد، قدرت و عمر باتری آن‌ها می‌باشد.

درصورتی‌که جارو شارژی شما از باتری با توان کمی برخوردار باشد، شما بعد از اندکی استفاده باید آن را شارژ کنید و این کار وقت زیادی از شما می‌گیرد. این محدودیت‌ها باعث می‌شود در هنگامی‌که می‌خواهیم مساحت زیادی از خانه را تمیز کنیم، این جاروها کاربردی چندانی نداشته باشند.

به‌طورکلی جاروهای شارژی، می‌توانند فواید بسیار زیادی داشته باشند، اما درصورتی‌که مدل مناسب و با کیفیتی خریداری نکنید، دردسرهایی ایجاد می‌کنند که ممکن است بعد از مدتی استفاده آن را کنار گذاشته و از خرید خود پشیمان شوید.

در این مطلب می‌خواهیم جاروهای شارژی را با جاروبرقی‌های معمولی مقایسه کرده؛ انواع آن را ذکر کنیم و ویژگی‌های آن را به شما شرح دهیم تا با دید بازتری به خرید بپردازید.

انواع جاروهای شارژی:
جاروهای شارژی در سه مدل دستی و پارویی(عصایی) و هوشمند ارائه می‌شوند که در برخی مدل‌ها از هر دو قابلیت دستی و پارویی استفاده شده است و شما می‌توانید بسته به نوع استفاده خود آن را به حالت کوچک و دستی و یا پارویی و عصایی تبدیل نمایید.

• مدل دستی:

مدل‌ها دستی آن کوچک‌تر هستند و محدودیت حرکتی کمتری دارند و به‌راحتی در کشو و کمد شما جای می-گیرند. برای جارو کردن گوشه‌ها و فضاهای کوچک و غیرقابل‌دسترس، بیشتر از جاروهای پارویی کاربرد دارند. این جاروها سبک‌تر هستند و به‌راحتی جابه‌جا می‌شوند و شما می‌توانید برای نظافت ماشینتان از آن استفاده کنید.

• مدل پارویی (عصایی):

در مقابل مدل‌های پارویی یا عصایی مانند بخارشوی و جاروبرقی‌ها سیمی هستند. اندازه آن‌ها نسبت به جاروبرقی‌های معمولی کوچک‌تر بوده و بسیار سبک‌تر می‌باشد. بنابراین به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا کنید و با استفاده از سری‌های متنوعی که دارد فضاهای کوچک و غیرقابل‌دسترس را خاک‌روبی نمایید.

این جاروها در مقایسه با جارو شارژی دستی، بزرگ‌تر و سنگین‌تر هستند.

• مدل‌های جارو شارژی هوشمند:

ازآنجاکه در طراحی بدنه این جاروها از سیم استفاده نشده است؛ بنابراین مدل‌های هوشمند آن می‌توانند با استفاده از سنسورهایی که روی آن قرار دارد به‌صورت حرکت افقی و عمودی، تمام خانه را تمیز کنند، بدون آنکه به وسیله¬ای برخورد داشته باشند.

فواید جاروهای شارژی (بی‌سیم):
وزن کمتر:
جاروهای شارژی سبک‌تر هستند، نمونه‌های عصایی جاروهای شارژی، به‌طور متوسط ۳ کیلوگرم وزن دارند، این عدد در مقایسه با جاروبرقی‌های سیمی که وزن معادل با ۷ کیلوگرم دارد، بسیار سبک‌تر است. همانطور که می دانید، جاروهای شارژی دستی بسیار سبک‌تر می‌باشند. بنابراین با خرید جارو شارژی به‌راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کرده و بدون نیاز به پریز برق در هر نقطه از خانه از آن استفاده کنیم. بسیاری از ما، به دلیل سنگین بودن جاروبرقی‌های سیمی و سختی جابه‌جا کردن آن، از این وسیله‌ها کمتر استفاده می‌کنیم.





:: برچسب‌ها: جاروشارژی، ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: